poniedziałek, 25 grudnia 2017

Święto Światła

Święta Bożego Narodzenia to wywodzące się z pogańskich świąt Święto Światła. W tym czasie bowiem następuje równonoc jesienna, na moment długość dnia i nocy stają się równe i od tej chwili światłość zaczyna dominować. Zwyciężyło światło. I to właśnie zamierzam świętować jako ktoś, kto zbojkotował kościół na amen.

Mam chwilę refleksji.

our worlds collide,
inside our souls collapsing,
in their thoughtless ways,
our hearts collide
(Archive
Collapse Colldide Controlling Crowds )

Stąd bierze się piękna twórczość. Z przeżyć, nie zawsze przyjemnych. Zależy, co sobie stamtąd zabierzesz.

30 Days to Change x7 - oj jak dawno to było, a tak bardzo pokładałam w sobie nadzieję, że przejdę ten program, że odświeży mnie, odnowi. No nie poddaję się, w moim kalendarzu nadal istnieje podział na poszczególne tygodnie i kolory.

Tydzień 1 - Tydzień Wyrzucania Zbędnych Rzeczy - tutaj
Tydzień 2 - Tydzień Próbowania Czegoś Nowego - tutaj
Tydzień 3 - Tydzień Wymarzonego Stylu Życia - tutaj
Tydzień 4 - Tydzień Planowania Swojego Czasu - tutaj

I tak się składa, że ostatni tydzień roku 2017 jest Tygodniem Wyrzucania Zbędnych Rzeczy.
Wyrzucanie więc jest w modzie. Zamienić chcę ilość na jakość. 

Zawsze, gdy odpłynę w ten stan "nie wiem w co ręce włożyć" chciałabym mieć jedno takie miejsce, w której znajdę odpowiedź na pytania: co mam robić i co jest ważne?
Chaos mnie pochłania. 
Upadłaś, powstań, szans będzie tyle ile zechcesz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz