czwartek, 10 stycznia 2013

co odkwasza co zakwasza organizm

Linki:

zakwasza

odkwasza

Tylko czy ktoś z Was jest w stanie trochę jaśniej o tym opowiedzieć - dlaczego taki produkt zakwasza" a inny "odkwasza" i jakie reakcje i z czym w organizmie dają efekt odkwaszenia czy zakwaszenia?

Ukończyłam Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej, a moja specjalność to Procesy i Produkty Biomedyczne. Zatem nie jest dla mnie tajemnicą jakie pH występuje w różnych odcinkach przewodu pokarmowego i nie jest mi obcy fakt, że krew jest roztworem buforowym, co oznacza, że radzi sobie z utrzymaniem pH w bezpiecznych widełkach nawet przy dużym naporze jonów H lub OH. Nie uczono nas niestety niczego z Medycyny Chińskiej, a jako osoba ciekawska i poszukująca na jakiejś granicy pomiędzy nauką i hm...nienauką, chciałabym znaleźć prawdę w tym wszystkim.

Podsyłam pewien link do filmiku - Pan Patryk na kanale youtube prowadzi vlog Pod Mikroskopem. Bardzo sobie jego pracę cenię. Rozprawia się między innymi z różnymi mitami pseudomedycznymi - że soda oczyszczona likwiduje raka, że amigdalina likwiduje raka, że zakwaszamy swoje organizmy, że istnieje jakaś lewoskrętna forma witaminy C i inne. Zanim wydam jakikolwiek sąd, chcę zebrać dane i pojąć, co się nam próbuje wcisnąć. Jak to z tym zakwaszeniem jest? Po co pije się wodę alkalizowaną? Jak taka woda wpływa na soki żołądkowe, skoro są one silnie kwasowe i co dzieje się dalej? Też chcę się dołączyć do zwalczania ogłupiających mitów i ich twórców, bo propagują nieprawdę, narażając ludzi na utratę zdrowia a nawet życia. 
Pooglądajcie, podzielcie się widzą, linkami, filmami, artykułami. Poproszę.

Czy masz zakwaszony organizm? 
ABSURDY MEDYCZNE CZ.2: ZAKWASZENIE ORGANIZMU
Pozdrawiam Pana Patryka, jestem pełna uznania dla niego - jego wiedzy i tego, co z nią robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz