sobota, 1 grudnia 2018

Filmy w grudniu 2018

1. Jak to robią single (2016) - ekstra film, wchodzi do spisu moich ulubionych. Chętnie wrócę jeszcze do oglądania.

2. The other woman (2014) - miło popatrzeć na zrzeszone kobiety przeciwko zdradzającemu samcowi, zwykle w takich sytuacjach skaczą sobie do gardeł... a tak pięknie akcję zakończyły i jeszcze stworzyły przyjaźń na długo. Do obejrzenia raz. Ze ścieżki dźwiękowej Love is a battlefield - Raining Jane. Cudeńko :) .

3. Gorący pościg (2015) - zawsze zazdroszczę kobietom donośnego wokalu. Trochę głupkowaty ten film. Zerknąć można, ale polecać nie będę.

4. Szefowa/ the boss (2016) -  znów donośny głos kobiety i pewność siebie, a film - taka bajeczka. Do łyknięcia na raz. I już.

5. Sezon na misia

6. Sezon na misia 2

7. Sezon na misia 3

8. Sezon na misia 4

9. Epoka lodowcowa 4

10. Epoka lodowcowa 5

11. Kochanek królowej (2012) - bardzo dobry film.

12. Wielki Mike (2009) - historia prawdziwa.

13. Grinch - świąt nie będzie (????) - Jim Carey w roli głównej.

14. Kaena Zagłada światów - nie przebrnęłam - to bajka, ale dziwaczna straszliwie.

15. Szkoła bez nazwy

16. Asterix i Obelix kontra Cezar (1999)

17. Asterix i Obelix na olimpiadzie (????)

18. Asterix i Obelix Misja Kleopatra (????)

19. Malena (2000) z cudowną Monicą Bellucci - cudny film.

20. Księżna (2008)

21. Wilk z Wall street (????) z boskim Leosiem Di Caprio - długo się wzbraniałam przed tym filmem, bo się nasłuchałam, ze strasznie mocny, że dla straszne traktowanie kobiet... Wcale nie tak mocny, z dawką humoru, dobrą obsadą, jednak życia mojego nie zmienił. Obejrzeć można, żeby wiedzieć, co to i żeby kolejny raz stwierdzić, że nie ma sensu sugerować się opinią innych, bo gust jest sprawą indywidualną.

22. Ten niezręczny moment

23. Niezwykły dzień Panny Pattigrew

24. Planeta singli - bardzo dobry polski film.

25. Siedem minut po północy - bardzo ciekawy film o dziecku, które doświadcza przemocy w szkole, mieszka tylko z mamą, w dodatku chorą na raka w ostatniej fazie choroby. Fajna kompozycja filmu. Nietuzinkowy.

26. Słodki listopad - nie dałam rady - no tak naiwna i nieprawdopodobna historia, że aż nieprawdopodobnie naiwna - nie dobrnęłam do końca - chłam mimo dobrej obsady, bo Charlize Theron oraz Kenu Rives  to dobra obsada moim zdaniem.

27. Porywy serc (2014) - no taka nuda, że nawet nie wiem jak się skończył i wcale nie mam w sobie napięcia, żeby się dowiedzieć...

A te są w kolejce do obejrzenia, niektóre do dokończenia:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz